HTML

SzomjasFeri - Lazán, Faszán, Igazán!

Bringa és ami mögöttem van... Drink & Ride - avagy a rossz példa

Friss topikok

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Versenybicikli

2008.04.24. 21:02 szomjasferi

Maximáli Tiszteletem!


Versenybicikli ⇒ www.goraka.hu/versenybicikli
A bringát sikeresen összeraktam péntek este, ez annyit tesz, hogy idén még egy métert sem tekertem, meg tavaly se sokat, több okból kifolyólag.(meló..csaj, azóta mindkettőt lecseréltem)
Akartam én tekerni már előbb is csak így jött össze, sokmeló, meg a webshopból rendelt cuccosok késtek, mert akadt pár alaktrész, ami már eléggé csereéretté vált a Yasec - gépemen.

Délután a Bringapolisz előtt már sikeresen szarrááztam, így haverokkal rámentünk töményvonalra, Házipálesz és barátai. Bár a napnak nem üres Camelbackel indultunk, hanem whiskey - gyömbér kombóval volt töltve a tevepúp, amitől rendes auránk is kerekedett (másfélméterszesszag).

Bringapolisz végeztével a Korall kávézó és drinkbárban készültünk rá a versenyre, személy szerint: SörVilmosSörVelőspirítósSörSörVilmosVelőspirítósSörSör

Majd irány a Dunakaputér, nehogy lekéssük a rajtot!

A Térre kiérve már volt pár arc a helyszínen gyors nevezés, majd pózolás a kameráknak:


Majd nemsokára elhangzott, hogy nézhetitek a feladatokat,(minden helyszínen talált feladatlapon volt egy szám, amiből a végén egy telefonszám állt össze.) nekem a következő volt az első:

EGY NŐI VÉVÉBE. A HEAVEN STREET SEVEN KONCERTRE.
AZ IKVA 70-BE.
....

A koncert fele menet találkoztam pár emeberrel akik az Ikva 42-be igyekeztek, szabályosan megálltunk a piros lámpáknál :) itt még :) ..

A koncertre nem engedett be az őr, mert még a kezében volt a papírköteg, így kaptam egyet, míg kinnt a Misiék vigyáztak a bringámra, ők kocsival "biztosították az egyik csapatot. "
Az őrtől kapott feladat:

AZ ETO STADIONHOZ.
INFORMÁCIÓT SZEREZNI.

Nekivágtam ezerrel, az új Szauter utcán mentem végig, annyi rémlik, hogy ott olyan érzéseim voltak, mintha eléheznék, de rámentem a Camelback tartalmával, így nem lett semmi. Bár a Tar csapágy szaküzlet előtt a körgeometriás csomópont mellett. (kikerültem járdán házak között)Szóval a bolt előtt posztolt egy raklap Polgárőr, mert van ott valami szórakozóhely. Na ők nem egészen érthettek engem, elméletem szerint a következő gondolatok villanhattak át az agyukon:
-Ki ez az igennagyonnemnormális állat bicajon elöl kivilágítva mint a karácsonyfa, másfélméter szesz-szaggal, rénszarvasaganccsal a fején... -

Az iparhídon az úttestet vettem igénybe, lefelé begurult mellém egy rendőautó, úgyhogy a híd lábánál bunnyhopp a járdára, nem szólltak semmit .

A stadionnál, gondoltam szerzek információt az őrőktől, akik az építkezést vigyázták, de ők nem hallotak olyanról hogy versenybicikli... és el akart küldeni a másik kapuhoz az állatkert felé.

Aztán megláttam az információs táblát, és meg is lett a következő feladat.

PZ KOCSMÁJÁBA. AZ ÚJVILÁG UTCÁBA.
OTT CSAK AKKOR KAPSZ FELVILÁGOSÍTÁST,
HA ÚGY KÉRED MINT EGY IGAZI SZAMURÁJ!

Plusz pontokért a Vásárcsarnoknál kellett volna valami kruplit megkeresni, de nekem nem volt hozzá sok kedvem, gondoltam megrakom jól és akkor gyors leszek, nem kell plusz pont.

Neki is indultam a nagy sötét éjszakának mellékutcák, frankó "levágások" amiket még futármultamból ismertem. A kocsmában a szervező urak és úrhölgyek fogyasztottak. PZ-nek a következőt mondtam (egyetlen japán mondat amit tudok, azt sem egészen helyesen):
Nacsikuzaki ni nárette uresi! (Nagyon örvendek hogy megismerkedtünk!)



El is nyertem jutatlmam, megkaptam a következő feladatot!


A RADÓ SZIGET DÉLI VÉGÉBE. A TITANIC KORLÁTJA ALÁ.


Nagytányér - kónusz! Széchenyitér -Bécsikaputér- Radósziget szigorúan le a lépcsőn csak két szerelmespár zavartam meg a csörtetéssel, az említett helyen a ziget végében is ült egy szerelmespár akik már tudták, hogy a feladatos papírok fel vannak akasztva a fára, egy kihajló ágra, még jó hogy nagyra nőttem, elértem.

A KISALFÖLD SZERKESZTŐSÉGÉNEK PARKOLÓJÁBA. ÚJLAK UTCA. A PORTÁHOZ LEGKÖZELEBB LÉVŐ PARKOLÓHELY A TIÉD!
GYŐZD MEG AZ ŐRT, HOGY ENGEDJEN BE!

Gyorsan odagurultam, az Újlak utcába, a sima bejárathoz, rákellett jönnöm, hogy  a porta nem ott van. De ebben megerősített az ott bringázó kollega, aki gondolom ilyen pontőr féle lehetett, vagy versenybíró. A portást nem kellett győzködni, sőt Ő maga tépett nekem feladatot a sorompó mellől, és még a térképen is megmutatta, hova kellene menni. És valami halványan rémlik arról is, hogy a pontőr mondta, hogy nem a Kazamata kocsma az.

Tehát a feladat a következő volt:

A FÉLELEM ZSÁKUTCÁJA.
KAZAMATA 4.
KERESD A FÉNYT A SÖTÉTSÉGBEN!

Nekilódultam 1-es főút aztán be a Kossuth utca végére, és elkeztem keresgélni, itt futottam össze az egyik versenyzőtárs hölggyel, aki már egy ideje kersete ezt az utcát , utca meglett, a ház is, kollegina egyből neki esett a csengőnek, de mondtam neki, a fény a sötétségben valószínű a villanyoszlop lesz, mert volt rajt lámpa, és a tövében ott voltak a feladatok.

EGY TÍZEMELETES HÁZ TETEJÉRE.
KERESD AZ IKVA UTCA 42BEN PÓNÁCZ ÉVÁT!
MOND NEKI AZT HOGY VERSENYBICIKLI ÉS NYOMÁS FEL A TETŐRE!
(Itt bevillant, hogy én ma már hellottam ezt a címet)


Kazamatautcából a legegyszerűbbet választottam, neki a főútnak a dzsindzsán és sáron keresztül, majd átemelés a szalagkorláton és suhanás hegyen völgyön hídon, piroslámpán át az Ikva utcába, ahol először rossz irányba kerestem a 42, meglett két versenyzőkolleginával megint összefutottam, akivel a Kazamatánál futottam össze lemaradt, mert nem bírta az iramot, meg kezdett eléhezni.
Évát felcsengettem felengedett, bringa be a liftbe. Fel a legtetejére. Ott ki kellett menni a tetőre. Tériszonyom van, ittasan is fostam ezerrel, DE az ajtóból elérhető volt a következő papíros.

Megvolt az utolsó szám is. Feladat a Heaven street seven koncertre irányatott volna.

De volt egy extra feladat plusz pontért:
Egy taxist kellett volna elkapni a telefonszámát megadták.

Szóval a szám: elősször nem jót hívtam egy 0-át 6-osnak nézt5em, de harmadszorra sikerült, és a vonal végén Goraka kapitány érdeklődött, hogy tudom-e hogy merre van a Bridge nevű szórakozóhely, igenlő váklaszomra csak annyit mondott, hogy akkor gyere ide.

Lelifteztem, aztán uccu neki had szóljon, közben még találkoztam a környéken az előbb emlegetett két kolleginával és útbaigazítottam őket az Etostadion felé.

 A Barosshídon átkelve rámdudált a taxis akit el kellett volna kapni, így jól elkaptam, és köszönöm neki és az utaséának is, hogy kihagytak miattam egy zöld lámpát, míga  papírra írta, hogy taxi és aláírás.

A Révfalusihídon összefutottam mégegy kolleginával, aki rámvert a Bridgéig azért pár másodpercet, mondjuk azért, mert lovagias voltam. (a prózai ok, akkor már azért baromira fáradt is). A regisztrált érkezési időmből a taxissal való találka miatt levontak 10 percet így lettem többek között második. Azért többek között, mert négyen végeztünk a második helyen. A díjat sajna nem vettem át utána héten, mert igaz hogy voltam Mediawaven, de mindig csak a borosstandokig jutottam, oda meg nem kellett belépő, de azért köszönöm!

És itt szeretném megragadni az alkalmat, hogy megköszönjem a rendezést szervezést lebonyolítást Gorakának és segítőinek!

A verseny után még elmentem a Korallba, aztán vissza a Bridg-be.
Aztán nekem lassan kezdett elveszni a fonal....



(A képekért köszi Gubucz Krisztának utólagos engedelmével is)












Szólj hozzá!

Címkék: alleycat bringapolisz yasec

A bejegyzés trackback címe:

https://szomjasferi.blog.hu/api/trackback/id/tr87435257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása